2013.11.18. 11:45
Tematizálás, a második réteg
A, B és C akciójáról írtam. Ma újra tárgyaltunk és előkerült egy érdekes felvetés. A, B és C szervezetei magukra terelik a figyelmet azzal, hogy egy belső vitát visznek a piacuk diskurzusába és így magukra irányítják a közfigyelmet. Ma rá kellett jönnöm, hogy a trió mindenképpen nyer valamit.
Ha a mostani akciójuk nem sikerül és nem szerzik meg a piacon óhajtott vezetői helyet, akkor is nyernek. Magukra ugyanis kitaláltak egy olyan jelzőt, mely a piacnak nagyjából a felét jellemzi. A piac eme felének sok szereplője van. A vita nyíltsága miatt viszont az a tévhit nyer megerősítést, hogy a piac általuk "belakott" tere csak az övéjük, más szereplő - rajtuk kívül - nincs. Ez nagy veszteség...
Alig hiszem el, hogy ezt senki nem veszi észre...
Szólj hozzá!
Címkék: reklám
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.