2013.11.16. 05:30
Tematizálás
Szeretném ezt egy olyan felületnek megtartani ahova írogatok és nem nagyon tudja senki összekötni a munkám aprólékos részleteivel. Eddig jól sikerült. Így nyugodtan kiönthetem a szívem.
A nyár kezdete óta nagyon szoros kapcsolatom van három emberrel, akik felkértek az általuk meghódítani óhajtott piacon végzett kampánymunkájukat segíteni. Ők A, B és C. Ez a jelölés nem a véletlen műve.
A: okos, értelmes ember, aki szándékosan okos emberekkel veszi körbe magát. Kínosan ügyel az illemre, vezető egyéniség, aki képes hosszabb távon gondolkodni és a legkiélezettebb helyzetekben is józannak megmaradni.
B: ha beszélek vele érzem, hogy okos, de A-hoz képest nagyon statikus. Nincs jó taktikai érzéke és ösztönösen azt teszi, amit nem kellene. Mindig azt érzem, hogy ő a "nagyra nőtt kispolgár".
C: fiatal, energikus és okos - mondják róla. A fiatal még igaz. Azt, hogy mennyire energikus nem tudom eldönteni, mert nem látok benne semmi hasonlót. Mindenesetre A-hoz és B-hez mérve minősíthetetlen módon lóg ki közülük. Legszívesebben le sem ülnék vele tárgyalni.
Tehát ők hárman eldöntötték, hogy nyerni akarnak ezen a különleges piacon. Az ellenfelük egy olyan nagy szervezet, amelyik simán legyőzhető lenne. Nem is kellene nagyot alakítani, mert elefánt ellen harcolnak.
Ezt az elefántot legyőzni dicsőség - vélik mindhárman. A-nak már nem egyszer sikerült. Amikor a piacon A szervezete elvesztette a dominanciáját, akkor B-t állította a kapuba védeni és elvinni a hátán a vereséget. A cégen belül C védte ki A veszteségét. Most úgy álltak össze hárman, hogy valamilyen konstrukcióban szeretnék a vezetést visszaszerezni.
A egy dinamikus, rugalmas, ösztönösen jól lép és a mostani piacvezetőnek alkalmas ellenfele. B és C viszont A korábbi hibáit kivédte, megoldotta, így pozíciót igényelnek, lehetőleg a vezetőit. Nem tudnak kiegyezni és ez a piacvesztéssel fenyeget. A-nak az ötlete: hármuk konfliktusát megjeleníteni a piacon és ezzel tematizálni a piac közbeszédét, magukra vonva a figyelmet. Ha B és C mondaná, nem érdekelne. Ebben az esetben viszont A is szorgalmazza. Nem tudom érvekkel meggyőzni. Úgy érzem nekem van igazam.
Ezt most rögzítettem az utókornak, érdekes lesz a végkifejlet.
Szólj hozzá!
Címkék: reklám
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.