csillaberk 2013.07.31. 12:25

Szereplésvágy?

Egy magát városnak nevező faluba költöztem. Gondoltam meg kellene ismernem a helyi közéletet, ezért a  szomszéd fáskamrája mellől kiválogattam egy csomó helyi lapot. Megrázó élménnyel kellett szembesüljek. A helyi önkormányzat kommunikációja lényegében a polgármester nyilatkozat-cunamijából áll. Minden lapszámban van róla fénykép és  interjút ad az elmúlt egy hónapról. Szegény ember ráadásul kommunikáció szakon szerzett valamikor diplomát - ezért többet vártam tőle. A helyi "TV" tudósításai is a vele készült interjúkból állnak, tulajdonképpen interjúk alatt elmondja a híreket. Megszereztem a nézettségi adatokat, ha 20 ember megnézi a műsort, az már kiemelkedő számnak számít. Mindez önmagában nem lenne akkora nagy baj, de a helyi lapban semmi olyan tartalmat nem találtam, ami miatt érdemes lenne kinyitni. A híreket elmondja a polgármester, pár beszámoló helyi kulturális rendezvényről, közcélú információkat közlő keretes hirdetések, egy-két udvarias, de a semmitmondásra gondosan ügyelő interjú. Aztán vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaberk.blog.hu/api/trackback/id/tr565435517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása